Friday, January 8, 2010

Milli Piyango sonuçları otomatik bakma otomatik sorgulama

http://www.youtube.com/watch?v=DM-em9RwLZEendofvid
[starttext]
Evet sayın kullanıcılar ( Milli Piyango sonuçlarına otomatik bakma ) adında bir yazıyı sizlerle paylaşmak istiyorum bu yeni yıla girerken Milli piyango idaresinin çekilişi oldu ve 30 milyon ikramiye çeyrek bilete çıkdı ne şanstır bu elbet sizinde biletiniz var be bunu ( Milli Piyango sonuçlarına otomatik bakma ) otomatik bakmak istiyorsunuz garanti olsun diye bende bunu internetden araştırdım araştırdım buldum ve sizlere belirteyim dedim.

See More Details on ROCKET TUBE

Milli Piyango İdaresi Genel Müdürlüğünce düzenlenen Süper Loto 6/54 oyununun bu haftaki çekilişi yapıldı.
116. Hafta’nın kazandıran numaraları; 20, 36, 43, 45, 52 ve 54 olarak belirlendi.
Milli Piyango İdaresi Genel Müdürlüğünce düzenlenen Süper Loto 6/54 oyununun bu haftaki çekilişinde 6 bilen 2 kişi 4 milyon 573 bin 729 lira 60′ar kuruş ikramiye kazandı.

See More Details on ROCKET TUBE

Rocket Tube


Tila Tequila seems to be taking fiance Casey Johnson's death really hard. So hard that it seems for the only way for Tila to get through her grief is to pose for the paparazzi. She seems to be more passionate about Casey's dogs than Ms. Johnson.

Yeah right. Let's a call a blatant fame whore a fame whore. Casey's sad death was unfortunately the best thing that has happened to Tila Tequila since she was hospitalized after the "attack" by her boyfriend.

See More Details on ROCKET TUBE
[endtext]

0 Comments:

Post a Comment